Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Приложение на Nutridome

Да, разбира се. За да направите това, отидете в раздела "Профил" и след това в "Обслужване на клиенти". В горния десен ъгъл ще намерите икона за чат. Кликнете върху нея, за да се свържете с нас. Очакваме с нетърпение да получим вашето съобщение.

Нашето приложение е достъпно в App Store и Google Play. Просто напишете "Nutridome - beauty shop" в полето за търсене и ще откриете нашето отличително лого в резултатите. Можете също така да посетите нашия уебсайт nutridome.co.uk. След като стигнете до уебсайта, в долния му колонтитул ще забележите информация за приложението, както и иконите на споменатите по-горе App Store и Google Play. Инсталирането на приложението ще ви отнеме буквално няколко секунди!

Разбира се! Когато пазарувате в приложението, можете да използвате код за отстъпка. Всичко, което трябва да направите, е да го въведете на подходящото място при финализиране на поръчката, точно под списъка с поръчаните продукти.

Да. За да можете да проследявате историята на поръчките си, трябва да влезете в системата. След това изберете "История на поръчките" в раздела "Профил". В този раздел ще бъдат всички поръчки, направени от вашия акаунт.

Всичко, което трябва да направите, е да въведете ключовата дума "Nutridome - beauty shop" в App Store или Google Play в полето за търсене. Нашето отличително лого ще се покаже в резултатите. Кликнете и влезте в мобилния свят на избраната козметика.

Форми на доставка

Ако доставката на поръчката ви се забави, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ще се опитаме да ви обясним всичко.

Всъщност изпращаме пратки и в чужбина.

В момента това не е възможно, но работим по тази възможност.

За съжаление в момента това не е възможно.

Ако желаете да промените адреса си за доставка, моля, свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" - ще проверим на какъв етап е поръчката ви и ще потвърдим, че може да бъде променен.

В повечето случаи куриерите се обаждат на получателите на пратките, но не можем да гарантираме това - куриерът не е задължен да го прави.

Доставката се извършва от куриерска фирма. В зависимост от избраната от вас форма на доставка, поръчката ви може да бъде доставена от куриер или да вземете пратката си от пунктовете за получаване на пратки на InPost, DPD, DHL и Orlen Paczka.

Номерът на доставката ще намерите в съобщението за потвърждение на поръчката. С този код можете да следите доставката си.

Форми на плащане

Ако трябва да направите някакви промени в поръчката си, моля, свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" - на разположение на телефон +48 22 266 10 01. Можете също така да изпратите имейл на адрес: kontakt@nutridome.pl.

Ако изберете плащане при доставка, можете да платите за пратката си с карта в автомат за пратки, който има терминал. В машините за колети, които нямат терминал, плащането се извършва онлайн чрез PayByLink. Това е бърз и сигурен банков превод, който ви позволява да платите по електронен път за пратка, поставена в автомат за пратки. След като плащането бъде кредитирано, InPost ще ви изпрати код за получаване чрез SMS.

Плащането се извършва на следващия работен ден.

Подробности за трансфера: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Моля, посочете номера на поръчката си в заглавието на плащането.

В Nutridome можете да изберете любимия си начин на плащане. Можете да плащате за покупките си: с карта, с BLIK, с банков превод, чрез PayPal или Google Pay. Предлага се и плащане при доставка или разсрочено плащане до 30 дни чрез PayPo. Можете да прочетете повече за наличните форми на плащане тук: https://nutridome.pl/formy-platnosci

В рамките на 15-30 минути след опита за поръчка ще получите имейл на имейл адреса си с връзка, която ще ви пренасочи към плащането. Можете също така да се свържете с нас чрез линията за помощ. Ние ще ви помогнем да завършите поръчката си.

Имате срок до 7 дни да платите за поръчката си. Ако плащането не бъде извършено в рамките на една седмица, поръчката ви ще бъде анулирана.

Куриерите приемат плащания с карти и в брой.

Как да купя?

Свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти (тел. +48 22 266 10 01 или kontakt@nutridome.pl). Ще проверим на какъв етап е поръчката ви и ще потвърдим, че тя може да бъде отменена.

За целта се свържете с нашата служба за обслужване на клиенти (тел. +48 22 266 10 01 или kontakt@nutridome.pl). Ние ще проверим на какъв етап е вашата поръчка и ще потвърдим, че тя може да бъде променена.

Потвърждението за приемане на поръчката се изпраща по електронна поща на адреса, посочен при подаване на поръчката. Разполагаме с 24 часа от момента на покупката, за да направим това. Ако имейлът не е пристигнал след този срок и не е в кутията за спам, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти (тел. +48 22 266 10 01 или kontakt@nutridome.pl).

Нищо не се е случило. Моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти. Ще проверим на какъв етап е поръчката ви и ще потвърдим, че адресът ви може да бъде променен.

Можете да проверите статуса на поръчката си, като влезете в профила си. Цялата информация, която ви интересува, ще намерите в раздела "История на поръчките". Позволете ни да останем във връзка. Ако имате някакви въпроси, ще се радваме да им отговорим. Свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" (тел. +48 22 266 10 01 или kontakt@nutridome.pl).

Можете да добавите кода си за отстъпка на последния етап от поръчката, в обобщението преди плащането. Просто въведете кода в съответното поле и потвърдете, а стойността на отстъпката автоматично ще бъде приспадната от общата сума на поръчката.

Ако кодът за отстъпка не работи, проверете дали отговаряте на всички критерии, необходими за получаване на отстъпката, като например минималната стойност на поръчката или дали тя не се изключва в комбинация с други промоционални действия. Също така се уверете, че сте въвели кода правилно - обърнете внимание на чувствителността към малки и големи букви или ненужните интервали.

Ако отстъпката все още не е приложена, моля, свържете се с нас - с удоволствие ще ви помогнем!

Промоциите не се комбинират.

В рамките на 15-30 минути ще получите имейл с линк, за да завършите плащането си.

С една покупка могат да бъдат поръчани максимум 10 артикула от един и същи продукт. Nutridome не продава на едро.

Можете да направите покупката си удобно на нашия уебсайт или в мобилното ни приложение. Ако предпочитате, можете да се свържете с нас и по телефона или да направите поръчка по имейл.

На страницата на всеки продукт е възможно да зададете напомняне кога ще бъде наличен отново. Щракнете върху опцията "Напомни ми, когато е наличен отново" и въведете имейл адреса си.

Фактура ще бъде изпратена на вашия имейл адрес, след като пакетът бъде получен от куриера или от пункта за събиране.

Партньор на Nutridome

Няма нищо по-лесно. Просто попълнете правилно формуляра за регистрация. Уверете се, че данните, които предоставяте, са фактически верни.

Не, участието в Nutridome Affiliate е безплатно и напълно доброволно.

Ще получите комисиона, когато потребителят, когото сте насърчили, плати предварително за поръчката. В случай на продажби с наложен платеж това става в момента, в който изпратим продукта на този потребител. Изплащаме комисиони със закъснение, т.е. след извършване на покупката. Вземаме решение за разпределяне на средствата въз основа на коректно издадена и доставена до нас (електронен адрес: affiliate@nutridome.co) фактура или фактура по ДДС. Плащаме до датата, посочена в посочения документ. Не забравяйте обаче, че датата не трябва да е по-кратка от 14 дни. Изплащаме комисионата по банковата сметка, посочена в текста на документа. Минималната граница на приходите за изплащане на комисионата е 200 PLN.

Да, предоставената ви връзка е уникален код, който принадлежи единствено на вас. Именно с този код можете да популяризирате продуктите, включени в партньорската програма на Nutridome.

Да, можете да се включите в програмата, където и да се намирате.

Nutridome Affiliate е партньорска програма за клиенти на магазина Nutridome. За повече информация, моля, посетете https://nutridome.co/affiliate/.

Nutridome Полза

Nutridome Benefit е услуга, насочена към собствениците на фирми, служителите в областта на човешките ресурси и тези, които отговарят за закупуването или избора на обезщетения в дадена компания. Офертата се състои в изготвяне на подаръци за служители, партньори или контрагенти. Тя спестява не само пари, но и ценно време. Ние ще изготвим персонализирана оферта, съобразена както с вашите нужди, така и с вашия бюджет.

Сътрудничеството няма ограничение във времето. Ако изберете услугата Nutridome Benefit, ние ще подготвим персонализирани подаръчни комплекти за всеки повод - от спонтанни подаръци за благодарност към служителите до годишнини, коледни подаръци и всички други важни за вас празници. Не е необходимо да използвате тази функция редовно.

Ще се постараем да адаптираме офертата, като изберем изключителни продукти.

Жалби

В рамките на 14 дни след покупката имате право да се откажете от договора, без да посочвате причина. За целта попълнете формуляра за връщане.

В случай на оплакване, моля, свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" на телефон: +48 22 266 10 01. Можете също така да изпратите имейл на адрес: zwroty@nutridome.pl.

Това ще ни отнеме максимум 14 дни. Ще се постараем да отговорим на заявката ви във възможно най-кратък срок.

Ако пратката ви е била повредена при транспортирането, е необходимо да съставите протокол за повреда в присъствието на куриера. Това е основата за разглеждане на жалби в нашия онлайн магазин. След това можете да предявите рекламация, като се свържете с отдел "Обслужване на клиенти" и поискате замяна в рамките на 7 дни от получаването на пратката.

Необходим ни е само формуляр за връщане. Можете да приложите доказателство за покупка, но това не е задължително.

Формулярът за подаване на жалба е достъпен на уебсайта на следния линк: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.

Приемаме жалби в писмен вид на имейл адреса zwroty@nutridome.pl. Когато подавате жалба, моля, посочете номера на поръчката си или данни, които ще ни позволят да ви идентифицираме.

Анулиране на SMS

Получавате SMS съобщения, защото сте се съгласили да се свържем с вас при завършване на поръчката ви. Избрали сте тази опция по погрешка? Няма проблем, винаги можете да се откажете от тази функция.

Кликнете върху следната връзка, въведете телефонния си номер и потвърдете отказа си: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms За тази цел можете да се свържете и с отдел "Обслужване на клиенти".

Уведомете ни, че желаете да се откажете от получаването на SMS съобщения. Просто ни изпратете имейл на адрес: kontakt@nutridome.pl. Ще получите още по-бързи резултати, ако използвате тази връзка: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Условия за оттегляне

За съжаление, при изтегляне от пазара може да бъде върнат само непокътнат продукт.

Ако желаете да върнете продукт, моля, имайте предвид, че разходите за пощенски разходи се поемат от изпращача - лицето, което изпраща пратката.

Можете да върнете покупките си в рамките на 14 календарни дни от получаването им.

Връща

Можете да изпратите обратно върнатия продукт чрез куриерска фирма, полската поща или машини за колетни пратки InPost.

Отидете на формуляра за връщане, където сте изпратили пратката си.

Можете да върнете покупката си, но само за неизползван, оригинално опакован продукт.

Върнете продукта на този адрес: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Радом

Въпреки че се стремим да отговорим на всички ваши изисквания, тази функция не е налична в момента. Препоръчваме ви да използвате пощенски или куриерски услуги.

За съжаление, в момента не е възможно да изпратите обратна разписка с наложен платеж.

Разходите за доставка на върнатите стоки се поемат от клиента.

Свържете се с нас

Можете да изпратите обратно върнатия продукт чрез куриерска фирма, полската поща или машини за колетни пратки InPost.

Отидете на формуляра за връщане, където сте изпратили пратката си.

Можете да върнете покупката си, но само за неизползван, оригинално опакован продукт.

Върнете продукта на този адрес: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Радом

Въпреки че се стремим да отговорим на всички ваши изисквания, тази функция не е налична в момента. Препоръчваме ви да използвате пощенски или куриерски услуги.

За съжаление, в момента не е възможно да изпратите обратна разписка с наложен платеж.

Разходите за доставка на върнатите стоки се поемат от клиента.